Irritation på topp!
2009-10-12 / 14:03:33 / Allmänt

Än så länge är min irritation för dagen tre delad:

1. Handleden suger, fortfarande svullen, konstigt färgad och ont som jag vet inte vad, pulserar smärtsamt konstant.

2. När jag kommer in till universitetet idag, trött, frusen och som ovan ont i handleden (glömt att ta smärtstillande) så är föreläsningen fram flyttad tills imorgon, så där slösade jag bort tre timmar idag whooohoo!

3. Efter det att jag kommit hem var jag så nedrans trött på allt som hade med skolan att göra hade jag tänkt att se klart en film, Jennifer's Body  (tyckte iaf att själva planschen för filmen verka en aning kul XD)

med Megan Fox

 och Amanda Seyfried

, med så bra skådespelare att jag lurad mig själv om att den filmen skulle vara bra men inte.  
Trodde den skulle ha någon konstant handling, men det hela handla om hur megan fox karraktär helt enkelt mördade och åt upp skolans killar - whiee hiii! vad kul! Verkligen! Hörs sarkasmen tydligt? Eller ska jag försöka förtydliga den ännu mer?

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0