Här kommer min utlovade galenhet!
2009-10-08 / 12:45:15 / Allmänt

Som ni kanske vet ska vi ha en föreställning på sagateatern den 30, 31 Oktober, KÖP BILJETTER! :) hehe så det är blir lite mitt sätt att göra reklam fast med menad motsattshet, ni förstår när ni tittat på klippet hehe En VARNING, jag ska inte sjunga det här på saga teatern, jag ska inte sjunga alls så ni kan vara lugna och med ro i sinnet köpa biljetter och vara lugna för att ni inte ska behöva uppleva min sångröst. Däremot om ni nu startar klippet nedan får ni göra det och höra precis varför jag inte ska sjunga på saga teatern :P För vi har så MÅNGA duktiga sångare med i våran grupp :) (där jag inte är inräknad som ni förstår :P) Men lyssna och slit av er öronen :) (tänkte skriva lyssna och njut men det blir ju fel) Haha.

Det har var bara tänkt som ett test och hade inte tänkt att ladda upp det någonstans, men då upptäckte jag att min blogg faktiskt heter nohiding, så då vore det ett väldigt fel att gömma sig.

Det här är min röst som vad han nu heter XD


Kommentarer
Postat av: Emma

haha du är bara för skön emelie xD nästan så du skulle få sjunga. haha

2009-10-09 @ 19:59:39
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0