FUSK!
2009-10-26 / 22:13:09 / Allmänt

FUSK! och Genvägar!

Om precis allt annat så har jag åsikter även inom detta ämne och för att förtydliga det lite så min fokusation på fusk och genvägar ligger idag på viktminskningsmedel. Att använda viktminsknings medel är precis inget annat än fusk så man inte behöver anstränga sig. Det är ju precis som att man på en tenta skulle ha med sig anteckningar. Båda dessa har ju precis samma funktion. Att nå sina mål utan resan dit. Helt annat än fusk! Personligen skulle jag aldrig kunna glädjas över något jag inte kämpat för att åstadkomma.




Självfallet finns det undantag vilka är så självklara att jag inte känner att jag behöver förtydliga dem.

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0