EAST FM IMORN KL 14!
2009-10-20 / 23:16:40 / Allmänt

Imorgon kommer vi ifrån the dancesings vara med i radio kl 14! Tyvärr kommer ni inte få höra mig för var tyvärr tvungen till att vara hemma och plugga, lite väl surt tycker jag som hade sett fram emot det här. Fast det är ju viktigare att jag har tid att komma till träningarna så pluggar som en idiot för att hinna med allt...

Enda tiden på dygnet idag som jag inte har pluggat var jag och träna STEP UP och för alla er som tror att det är någon form av tant gymnastik, gå dit! Man är helt utpumpad efteråt och kommer ha skaplig träningsverk imorn kan jag meddela det vill säga om jag ens tar mig upp ur sängen!

Nu på kvällen fick jag sms av Jennica att jag skulle muntra upp henne för hon har lite tenta ångest, så började sjunga "raindrops on roses and whiskes on kittens, snow bells and door bells and something with mittens" (pheobes version) så jag jag förbi jennies rum och hon börja sjunga med och sen gick jag ned och där stod mamma, så vi har haft en liten musikal hemma ikväll haha

Tyvärr ska jag upp tidigt och plugga imorn så kan inte underhålla er mer för ikväll!


Tänk då man fortfarande kunde ligga och plugga såhär... Sommaren är kort..


I am the one and only - the voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0