Vem vill läsa Sarah Palins biografi?
2009-11-17 / 22:53:31 / Allmänt

Vem vill läsa om en sådan ignorant idiot som är så totallt blåst i hela huvudet att hon inte förstår det själv och då har jag inte ens gått in på hennes politik! Hon har ju blivit känd enbart på grund utav sin egen idioti!

Om ni vill höra vad PINK har att säga om henne stället för mig kolla detta klipp och om ni inte vill se hela intervjuen klicka fram till ungefär 6:50 det bästa hon säger är runt 8 minuter
 

Om någon har bra åsikter om precis allt så är det PINK hon är inte en ytlig kändis som är precis blank i huvudet utan hon TÄNKER något som SARAH PALIN BORDE TESTA NÅGONG GÅNG!

okej nu har jag bearbetat ut mina aggressioner angående Sarah Palin för idag, de kommer nog upp imorn igen så då kan jag bli lite mer förbannad och skriva om sånt som ingen bryr sig om men även om ni inte bryr er om vad jag har att säga kolla på klippet mellan minut 6:50 och iaf en bit över 8 det är bara ungefär 1 minut och det har ni tid med.

Hursomhelst var på step up idag och för första gången där klanta jag mig inte, ni som följer min blogg vet om allt jag lyckats med på dessa träningspass, ta sönder step brädor, snubbla över en steppbräda så jag slår mig på en annan vilket får en tredje person att snubbla osv samt det vanliga att hämna i väggen, halka eller stuka foten, men alla ni i TDS kan andas ut jag skada mig inte så på lördag gäller det :)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0