Vad reflekterar en dröm?
2009-11-01 / 17:22:47 / Allmänt

Har drömmar någon betydelse, sedan jag börja läsa psykologi blir det att man överanalyserar precis allting, som tankar, beteende och även drömmar.

När man drömmer något så verkligt att man känner att man verkligen är där, som drömmen är en dag och inte en natt, vad visar då den?

Då det är svårt att skilja på vad en själv agera i drömmen och vad man själv gjort i det verkliga livet.

För mig är den linjen i min senaste dröm väldigt tunn.. Så när jag vakna var jag tvungen att fråga mig själv, är jag den personen? Och om jag är det hur ska jag fortsätta mitt liv med den kunskapen om den drömmen?


I am the one and only - The Voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0