Ord från en dröm
2009-11-05 / 20:38:44 / Allmänt




Som alla vet kan man drömma de underliggaste saker och ibland även göra saker i medan man sover som t.ex. gå i sömnen. För min del gäller det att skriva i sömnen, det låter knäppt jag vet och ännu underliggare var drömmen jag hade när jag skrev det. Det hela skedde i somras när vi sov i båten. Drömmen utspelades i en tät ogenomselig dimma med en berättar röst. Vad denna röst berätta hade jag mystiskt nog skrivit ner på mobilen medan jag sov, vilket jag kommer nu dela med er. Ni kan tro mig om ni vill. Men detta är 100% sanning!

In the twilight
The new moon shine
The eclips of the day stirs
and we worry about
breaking dawn .

If i could dream
I hear your voice
The sound of your heart.
As long as we breath.


Alla ni twilight fantaster ser säkert ett samband, frågan är hur mitt omedvetna kunde skriva ner allt detta på mobilen.

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0