Musiken i min hjärna
2009-11-24 / 16:13:00 / Allmänt


För dagen har jag införskaffat lite ny musik som jag tänkte dela med mig med min nya spellista med alla er och om någon ser ett samband mellan den musik jag lyssnar på så berätta det gärna för mig för jag har nog bland den konstigaste kombination musik smak som finns haha

Lady Gaga
Sick Puppies
Pink
Tarja Turunnen
Queen
Jay Sean
Korn
Sex Pistols
Muse
The Hellacopters
Rihanna
Dead by april
Linkin Park
Sean Kingston
Disneys Lion King
Jay - Z
David Guetta
Shakira

Om ni blir förvirrade av min spellista oroa er inte - det är inte bara ni utan även jag haha fast den har riktigt bra musik måste jag säga :)
Dagens favorit måste nog vara följande:



Sjukt bra låt!! :)


och jag kan ju inte glömma att göra lite reklam även denna gång:


NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0