Måste plugg vs. ingen energi till att plugga
2009-11-17 / 12:53:02 / Allmänt

Idag har jag en sådan dag då hela huvudet känns som bommul som att inte ett enda ord jag läser stannar kvar i hjärnan för den är redan överfull av bommul så där finns det ingen plats för biofeedback eller sociokulturella interventioner eller gud vet vad för det går inte in!

De senaste 3 timmarna har jag tagit mig 15 sidor frammåt! 15!! Mitt mål var att hela det här kapitelt skulle vara klart innan 13! Jag har minst 2/3 kvar men bara tio minuter på mig, jag tror verkligen inte att jag kommer att hinna med det... Usch och fy och blä...

Vem som än någonsin har sagt att jag är smart jag befaller er att omedlebart ta tillbaka det! För mitt huvud är verkligen ingen intelligent plats just nu...

Men tro inte att jag ger upp det minsta för det! Jag ska klara det jag ska ta mig igenom hela den här boken om det så är det sista jag gör! :)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0