Jag och unipolar depression
2009-11-14 / 15:41:41 / Allmänt

Ni kan vara lugna jag har inte undernågra omständigheter drabbats av en depression så andas ut allihoppa men håller på och läser om olika former av depressioner till min nästa tenta just nu läser jag om humör förändringar som unipolar depression är. Tänkte bara att det kunda vara en lockande rubrik.

De senaste dagarna har jag konstant haft en dröm av att jag kommer försent till något - det är oroväckande. För det finns få beteenden jag mår sämre att utöva än just att komma försent. Kanske ska jag ta och analysera det beteendet till mitt nästa seminarium? Hmm, tror inte det skulle bli allt för intressant tyvärr så jag får helt enkelt försöka glömma att jag drömmer om att komma försent men den tanken dyker hela tiden upp, kanske har jag OCD? Nej då det kan jag ju inte ha, tror jag läst för mycket psykologi och börja över analysera precis allting. Det är ansträngande för hjärnan kan jag meddela!

Innan jag började plugga idag har jag tidigare varit i stan med Malin och shoppat, det var mycket trevligt men det enda jag hittade var en trevlig liten glass att shoppa... Jennie blev så besviken på mig när jag inte shoppat något hon som nästan trott att hon lärt upp mig till en duktig shoppare men där misslyckades jag radikalt! Alla kläder satt väldigt lustigt på mig idag och det är ett mirakel att jag ens har kläder i min garderob!
Någon gång då jag minns ska jag försöka ta nya bilder, men tills dess får ni hålla till godo med de gamla som jag har.

Får se vad det blir för film sen ikväll... Några idéer? :)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0