Hej era bloggläsare där ute i cyberrymden!
2009-11-26 / 16:50:04 / Allmänt

Hoppas ni inte blev allt för besvikna då jag inte hann att uppdatera imorse innan jag åkte iväg till universitetet. Jovisst jag har varit på universitetet hela dagen idag och det känns jättebra, verkligen, dagen innan en tenta, underbart! För man hade ju inte behövt den här sista dagen att faktiskt plugga plugga plugga och föresten vi hade också en föreläsning som ska vara med på tentan imorn, är det inte alldeles lysande planering? 
Mina ord dryper inte ett dugg av sarkasm haha, bara lite lätt kryddade av det bara, lite milt sådär.

Och så är jag ju så smart, istället för att börja plugga direkt sätter jag mig och börjar blogga, kände att jag behövde prata av mig lite om universitetets rent ut sagt idiotiska upplägg i det här fallet. Och det känns som det mesta behövde man inte varit där för som att disskutera bridget jones och självmord hos delfiner - väldigt lärorik dag! 

Nu vet jag inte ens om jag hinner att träna idag, hann inte med det igår så det mår jag lite dåligt för. Men nu har jag ingen aning om när på dygnet jag ska kunna priortera in det. Kanske mitt i natten, vad smart, men tror areobixen är slut då och det är näst sista gången idag, kanske hinner jag med det, vi får se, om jag hinner uppdaterar jag er senare.
 
 Nej nu måste jag lämna er och stress plugga lite, önska mig lycka till!

och om glömt:

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0