Första advent
2009-11-29 / 14:03:13 / Allmänt


Chatt med Mariette
Exakt klockan 14.00 får man chatta med den som åkte ut ur idol i fredags och i och med att det var den jag ansåg var absolut bäst, om ni vill ha en mer ingående förklaring kolla förra inlägget. Men vill hur som helst ta reda på var hon ska sjunga nästa gång för tycker hon är grymt bra, haha men det vet ju alla :)


Luciakanditat introduktion på torget
Då de kommer att gå fackeltåg och sedan bli presenterade och stå i fina pälsar och visa upp sig själva för idag är det näst sista dagen att rösta till åtvidabergs lucia så då uppmanar jag er alla som vänligast att rösta på min underbara lillasyster, nummer 6, Jennie Kempe och även att ni gärna kommer och tittar då de presenteras i eftermiddag vid 16.00, bara ni inte ställer er framför mig och min lånade kamera!


Beställa nya hörlurar
Mina hörlurar kommer ju aldrig så jag bestämmer mig för att köpa ett par dyrar och avboka de gammla bara för att faktiskt få dem någon gång, för jag saknar mina hörlurar som gick sönder och jag fryser om öronen när jag lyssnar med sådana där andra små saker och ljuder är mycket bättre och det är mycket skönare att ha sådan där stora sköna hörlurar.


Träna
Nu måste jag verkligen börja träna ordentligt inför v.8. inte för att komma iform inför skidåkningen utan för att faktiskt komma i mina termobyxor för sist fick jag ta mammas och mammas fick ta pappas och pappa fick ta några andra gamla för varken jag, mamma eller pappa kom i våra egna termobyxor men det var ju tur att det inte bara var jag för då funka ju denna kedjereaktion haha bara ett problem köpte mina termobyxor när jag gick i nian och då var jag en aning mindre, se själva ( ni får ursäkta mina solglassögon haha :P och hoppas lina inte tar illa upp att hon med fick vara med på bilden men hade ingen bättre)


NoHiding


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi klart ja inte gör:):) tycker vi ser ganska små o söta ut XD måste ses snart ju...vi bara säger att vi ska men så rinner de ut i sanden ...XD säg ett datum:) kram

2009-12-07 @ 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0