En ny dag - en ny start
2009-11-02 / 10:19:24 / Allmänt



Idag har jag redan tagit mig upp ur sängen, det är nästan så jag är lite chockad eller vad säger ni? Skämt åsido, idag har jag faktiskt tänkt att hinna med mycket så inget latande här va! Fast tog en liten sovmorgon för att jag skulle orka med dagen men det var det lugnt värt det.

Plugga står allra högst på schemat för idag vilket är tätt följt av att förlänga mitt busskort och att hämta ut en bok på ica, där har jag en rolig dag att se fram emot.

Blev lite besviken nyss för när jag vaknade tänkte jag - åh det är måndag, idag blir det träning till HSM! Men sen så kom jag på att vi redan haft föreställningen och att det inte alls blev någon träning idag så då blev jag lite besviken får såg fram emot träningen och ärligt talat vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med när det inte blir träning till HSM...

Borde skaffa mig en hobby så jag har något att sysselsätta mig med - Några förslag på vad?
Kom igen nu, någon måste ha en idé, alla som läser det här måste lämna mig en idé på en hobby jag kan förskaffa mig :)

I am the one and only -The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0