Effektivitet på högnivå!
2009-11-24 / 13:34:45 / Allmänt

Kanske inte direkt på pluggningens sida men har idag redan fixat julklappar till jennie, mamma och pappa! Jag har fixat julklappar i november ser ni inte ironin i det hela? Jag som brukar vänta tills dessa att jul redan passerat nästan innan jag tar itu med julklapparna! Så jag måste ändå säga att jag förbättrat mig :)

Nu har jag till och med börjat lyssna på jullåtar för försöker göra en bra spellista med jullåtar till en CD som kommer gå runt runt i allt julstök sen, tyvärr hittar jag inte alla mina vanliga julåtar i år har ingen aning om vad de tagit vägen faktiskt...

Men först är det ju lucia:


NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0