Det sjukaste jag hört!
2009-11-26 / 21:36:48 / Allmänt

Har pluggat konstant sedan mitt senaste inlägg så då tänkte jag ta en paus och läsa nyheterna bara för att jag stannat av i en bubbla av plugg har ju inte resterande världen också gjort det och tror verkligen jag måste byta ut mina nyhetsidor för när jag är stressad brukar jag bara läsa aftonbladet (annars expressen, dagens nyheter, ibland BBC) Hur som helst måste sluta att i alla fall ta aftonbladet på allvar för har läst det absolut sjukaste någonsin!

EN JAPAN HAR GICK SIG MED EN I ETT DATASPEL!!!!!!!!!!!!! PÅ ALLVAR DET ÄR INGET SKÄMT!! OM NI INTE TROR MIG KOLLA LÄNKEN:

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6188924.ab 


Helt jävla sjukt!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0