Det är inte jag!
2009-11-01 / 22:29:23 / Allmänt

För dagen kan jag lugnt säga att jag varit förvirrad, så förvirrad att jag inte alltid vetat vad jag varit förvirrad kring. Även de dagar när jag blivit så fullständigt utmattad har jag inte känt mig lika "off" som jag känt mig idag. Jag är inte stolt över det här men idag har jag inte ens tagit mig ut ur mitt rum förutom att gå på toaletten och att äta. Usch jag vet inte vad som hände med mig idag, för det här är inte jag! Jag är inte en sådan person som ligger i sängen hela dagen utan att ha kraften att ta sig upp. Det är inte jag!

Aldrig har jag känd mig mer distansierad ifrån mig själv, som att jag såg mig själv utifrån och bara "vad fan gör du i sängen din latmask! so what om du har lite ont i magen och är lite trött, vad blir bättre av att få liggsår!" Dagen efter tjejvättern har jag fjällvandrat i en vecka, dagen efter studenten bar jag plank i ca 8 timmar, så dagen efter HSM föreställningar ska jag inte vara sängliggandes. Det är inte jag.

Jag är den som reser sig över motgångar, jag är den som tränar när den är så trött att den inte orkar sova, jag är inte den som spenderar en hel dag i sängen!

Något måste göras den dagen då man inte längre känner igen sig själv...

i used to be
the one and only - the voice of the blackout of life - NoHiding
And i Sure as HELL Will be that person again!

Kommentarer
Postat av: Emma

emelie då.

klart att man lir sängliggandes.

jag var som en zombie, inte för att jag var trött utan för att allt var slut och det gick över så fort. :( buhu..

men på onsdag kör vi igen!

<3

2009-11-03 @ 15:07:04
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0