+ .+. - . Gissa själva vad som fick vad :P
2009-11-03 / 20:49:13 / Allmänt

När jag vakna imorse ville jag inget annat än att sova ett antal timmar till för trodde att klockan bara var runt 3 det var den inte den var 7 och då var det dags för mig att gå upp - woohooo, sarkasm i stora lass, då var jag verkligen inte glad utan trött, trött och tröttast. Som tur var tog jag mig ändå till bussen då jag stötte på Busk och Hanna även fast jag inte såg Hanna förrän hon gick av bussen, vem har sagt att jag är uppmärksam? Tänkte då att det var bäst att skicka sms till Hanna och be om ursäkt så hon inte trodde jag blivit Sharpey influerad haha. Tack Hanna du fick mig på jätte bra humör med dina sms :)

Den första föreläsningen sen var den roligaste jag haft på universitetet för han var som en blandning av alla mina favoritlärare från gymnasiet samtidigt som han var alldeles unik. Skrattade faktiskt för första gången på en föreläsning och för honom var det tillåtet! Dock var det en i min klass som inte tyckte det, han är för övrigt ganska speciellt, rätt som det var reste han sig upp slog upp dörren och sa: Jag har aspergers, skit ont i huvudet och för övrigt är du en idiot! och så slängde han igen dörren efter sig. Hans beteende var minst sagt underligt.

Tyvärr blev slutet mot kvällen lite mindre trevligt, mitt sängliggandes kan ha fått en förklaring för när jag ikväll var på Step-Up känner jag att jag inte mår bra, mår verkligen inte bra, rätt som det är får jag springa ut och SPY! Usch säger jag bara, men tror ni inte att dum i huvudet som jag är går tillbaka och kör klart träningspasset?

Så nu mår jag skit och måste skriva en kortare uppsatts tills imorn, ska vi gissa på om jag klarar det eller inte?

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0