"I feel sorry for the person who counts every lie I ever told"
2009-01-12 / 16:52:52 / Allmänt

Ni som känner mig vet att det normalt krävs ganska mycket för att jag ska bli irriterad på riktigt och för er som inte vet det berättar jag det nu.

Idag läste jag en artikel på aftonbladet där (min favorit av svenska författare) Liza Marklund försvarar den kritik som kommit mot hennes bok gömda på ett mycket exmplariskt vis och förklarar enligt mig allting. Däremot var det ingen av de som kommenterat som tyckte lika som jag utan alla tyckte att hon bara var en simpel lögnerska.

Om någon av dem ens har läst boken, förstår jag inte hur man kan komma till en sådan slutsats. Det viktiga med den boken är ju inte betygen Maria Eriksson fick när hon gick i skolan utan vad hon råkade ut för efter! En journalist som Liza Marklund måste ju alltid ge sina källor källskydd och kan inte skriva mer än vad hon får fram från källorna. Om vi tar t.ex. betygen igen, man avrundar ju alltid uppåt alla säger väl att man har lite bättre betyg än vad man egentligen har? eller? Tror ni verkligen att man kan ljuga ihop en sådan historia som gömda, azyl och mias hemlighet? Om ni tror det, då har jag inget mer att säga till er än att ni måste vara helt döda innombords. Det var allt för mig.

Samt rekomenderar jag er att läsa mia erikssons egen bok som heter Mias systrar, men ni lär väl inte tro på det som står där heller om ni inte tror på det innan? Så varför bry er.

I am the one and only - the voice of the blackout of life

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad kan man säga om sådana människor som är så jävla döda inombords. Det är sådana människor som aldrig har blivit utsatt för något och får alla pengar från sina föräldrar. sådana som inte har någonting att oroa sig för förrutom att bryta en nagel. Men vänta, hur ska det gå till när de inte rör sig?



jag har inte läst böckerna. men du har ju berättat alla för mig<3

2009-01-12 @ 17:44:57
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0