Vitt och fint ute
2009-12-03 / 12:03:18 / Allmänt



NU börjar det att se ut som december ute ! Äntligen kommer vintern, hoppas jag, vill åka skidor, saknar det något otroligt ! Lite för tidigt än kanske men jag ska åka förr eller senare, just watch med ^^

Idag har jag redan pluggat i 4 timmar så full fart idag, mår faktiskt bättre med huvudet och allt nu, vilket är skönt annars kommer lördagen bli helt förjävligt jobbig - oj nu svor jag, det kanske man inte ska göra på internet? Hoppas ni inte tog någon offense av det, jag ska försöka vårda mitt språk en aning inte bra när jag börjar använda fula ord och värre är det när jag använder ord som inte ens finns, men det ska jag inte gå in på nu.

Hoppas nu att vädret håller i sig så jag får ta fram mina skidor snart!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0