"Kärlek är att hitta någon som man står ut med under en längre tid"
2009-12-10 / 20:31:28 / Allmänt

"Kärlek är att hitta någon som man står ut med under en längre tid"

Ett tankfullt citat ifrån bonde söker fru. Såg några minuter på det för första gången igår och kan säga att jag kommer att överleva utan det.

Men! Måste medge att vem det nu än vad som sa de har vissa poänger, för det är väl vad det hela går ut på egentligen? Att samexistera?

Sen att man kanske också skulle tycka om varandra skulle jag vilja säga är viktigt! Och kanske inte bara stå ut med den andra personen...

Citatet måste jag säga var bland både det smartaste dummaste och roligaste jag hört ^^


NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0