ERIK!
2009-12-12 / 09:55:04 / Allmänt



Lungt bästa vinnar låten med den bästa vinnaren i Idols historia, han är så fantastisk att det inte finns tillräckliga ord för att beskriva människan så ni får helt enkelt lyssna på klippet och uppleva honom själva!

Kvällen var också mycket trevligt med många skratt och trevliga vänner, bilder kommer med största sannolikhet dyka upp på min syrras blogg www.jengucci.blogg.se för själv har jag ju ingen kamera än, vid sådana tillfällen känns det som jag borde prioritera och köpa kameran men varje dag inne på universitetet vore en lite söt netbook betydligt bättre. Så jag är fortfarande lika förvirrad i den frågan.

Men nu kan jag behöva skynda mig för om jag ska ta bussen till stan går den om en halvtimme! och jag gick nyss upp!!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0