Eee ... what?
2009-12-27 / 18:30:31 / Allmänt

Jo jag menar Eee som i mini pc:n Asus



Enda skillnaden är att min är svart och inte har den där knäppa bilden på datan som den på bilden har. Min lilla Eee är jätte söt och redan nu väldigt välfungerande och praktiskt tog ingen tid alls att installera den, den är helt enkelt perfekt :)

En sak som denna har som inte min andra dator har är webkamera som jag har tänkt att ge er ett smakprov utav hehe



Visst blev det en helt underbar vacker bild haha vi är ju med på den i alla fall så det måste ju vara ett plus XD

Sedan när vi var inne på mellandagsrean köpte jag också en t-shirt på MQ men den får ni inte se nu, sparar den lite hehe min tanke var att köpa en skinn väst också på MQ men den såg plastaktig ut och nu när jag kom hem kom jag att tänka på att jag såg en skit snygg väst på Carlings men den missa jag att köpa, får se om den finns kvar till samma låga pris nästa gång jag är i stan - but i wont hold my breath.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på då installationen av datan gick alldeles för fort hehe men vi hörs senare !

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0