A Beautiful Mind
2009-12-29 / 23:29:18 / Allmänt

Kvällens film blev ingen mindre än A Beautiful Mind som anser är en av de bättre filmer som gjorts och gestalterar väldigt bra hur man övervinner motgångar. Mer än så tror jag inte det är möjligt för mig att säga om filmen utan att förstöra något för den som tänkt att se den. Den är väldigt stark och en film som jag skulle rekommendera alla att se.

Och om inte det låter tillräckligt lockande kan jag ju berätta vilka som är med i filmen

Biroller:


(bl.a. Wimbledon)




( ex. Joey)





 (Poseidon, Sweet Home Alabama)


Huvudrollerna:
 (Gladiator)




Om inte dessa skådespelare inte kan locka dig att se filmen kan inte jag det heller :P

NoHiding









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0