Tro det eller ej
2009-08-25 / 13:29:24 / Allmänt

Tro det eller ej men jag är tillbaka här i bloggportalen. Chockerande eller hur? Nu ska det bli ändring på det hela och nu ska jag blogga för fullt, bara jag kommer på hur man lägger in bilder i bloggen, inte för att jag inte tar många bilder. Men det måste man ju ha med för att kunna ha en någorlunda intresserad blogg. Och nu ska jag inte bara skriva sådant som jag är irriterad på utan helt enkelt sådant jag gör om dagarna whiieee hii! :D Nu kommer ni få veta ALLT! Om mig haha eller nästan i alla fall jag måste ju använda lite filter annars kommer jag ju tappa mina två läsare som jag faktiskt har och det vill jag ju verkligen inte. Fast kommer ha lite filter, men inte mycket för här kommer ni få veta den osminkande sanningen om NOHIDING, dvs. mig för det var ju lite av vitsen med det här J

                              

Okej, idag började jag dagen med att jag skulle vara duktig och plugga psykologi som jag verkligen behöver för börjar bli lite stressad för att jag inte har gjort någonting alls på mina hemmastudier. Det är inte bra... Men jag blir ju såååå trött bara av att titta på min psykologi-bok innan jag ens börjar läsa i den! Se bara själva:


Hur bra tror ni det gick?


Så nu gav jag mig själv en liten paus, för att kunna koncentrera mig bättre sen och tittar på the Ellen show, väldigt underhållande människa det där. Måste säga att jag hade mina fördommar om henne och trodde hon var absolut helt väck! Men nu har jag ändrat uppfattning totalt! Om jag bara kommer på hur man kan länka youtube klipp här så kommer jag dela med mig med mitt favorit avsnitt av henne, det är det roligaste jag någonsin sett, någonsin!


Men nu ska jag återgå till pluggandet och så ska jag återkomma senare om min intressanta dag haha


I am the one and only - The voice of the blackout of life - Nohiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0