Mitt schema för idag ONSDAG!
2009-08-26 / 08:50:44 / Allmänt

Det här är mitt schema för idag onsdag för det var det enda sättet för att få mig att göra det jag ska göra och om jag inte följer det eller skjuter på något av mina punkter så får jag inte gå och lägga mig förrän allt är klart.

8.00 Gå upp! (fick skjutsa jennie och petra till skolan men ska försöka hinna med mitt schema ändå) hehe
8.30 Crosstrainer (dens uppgift är att få mig pigg)
9.30 Frukost och dusch (om inte ovanstående får mig pigg)
10.00 Plugga psykologi
12.00 Damma (behövs, pappa fyller år, ska ha gäster osv. + den ger mig en liten paus i pluggningen)
12.30 Fortsätta plugga psykologi
15.00 Äta ( och tillåten paus till Tyra's show)
16.00 Plugga
18.00 Dans

Tror ni jag kan följa det?

OBS. Saker kan tillkomma haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0