Avslappnande tv?
2009-08-26 / 21:37:47 / Allmänt

Avslappnande tv?




Jag står på crosstrainern, jag har nyss passerat milsträcket så blir det reklam, jag svettas, jag pustar, jag flåsar och upp kommer det "Kanal 9 avslappnade tv". Det var ganska så komiskt faktiskt måste jag medge, jag står där och är helt slut körd överallt i precis hela kroppen och upp kommer det avslappnande tv, så lagom avslappnande för min del heller haha.

Idag har jag om ni minns mitt schema som jag satte upp, så har jag faktiskt gjort precis det som jag bestämde mig för att göra, så om ni har svårt att ta tag i saker gör ett schema, för då tvingar  ni er själva att köra på det. Som idag började jag dagen med crosstrainer för att få mig själv tillräckligt pigg för att kunna plugga och senare städa, det fungerade bra, har märkt att träning och vatten har någon form av exstasy effekt på mig, förutom hallucinationerna dock, men tänkte de kan jag ju lika gärna leva utan. OBS. När jag skriver att jag lever på vatten, så menar jag självklart förutom maten, hallå? Det viktigaste på dagen det ger mig faktiskt också energi fast i något segare form än träningen. Hehe. Visste ni att hjärnan tar 30% av hela kroppens energi?



Tänkte skriva ett roligt inlägg om dansträningen förutom, men bloggen var ju så snäll att bråka till sig och nu kommer jag inte ihåg vad det roliga var. Hursomhelst alltid lika trevligt att dansa med er, även fast vi inte kom till now or never idag, men vi hade ju I WANT IT ALL! Och den är CRAZY! På bästa möjliga och roliga vis, mitt mål är att överleva den. Nä då men den är grymt rolig och jag har alltid viljat vara lite knäpp, så det passar som handen i handsken här.



Och jag måste bara säga.... Slipper man någonsin ifrån LOGARITMERNA? De förföljer mig! Trodde att  jag för alltid skulle slippa, lg,ln och logaritmer i största allmänhet då jag var klar med matte C. Där mistog jag mig grovt, visste ni att man använder dem inom psykofysiken? Vilket är en del av den psykologi jag läser, jag läser matte i psykologi!!!!


I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0