På tåget - going south
2011-09-19 / 19:53:45 / Allmänt

Tänka sig att folk faktiskt läser min blogg, helt otroligt i min egen mening då jag inte bloggat på jag vet inte hur länge innan jag nu försöker mig på att ta upp det igen, men tack så mycket till er allesammans som läser :) annars är det ju jag bara mig själv som pratar med mig själv.
I alla fall, har haft en helt underbar helg tillsammans med min älskling, varje minut med dig är helt underbar :) Förutom det var det näst bästa med helgen att faktiskt fått hemmagjord mat som jag inte behövt stå o göra själv, helt otroligt och så gott det var!! :D
Nu är jag så otroligt åksjuk på det här nedrans sj tåget att jag måste sluta, men jag ska bli bättre jag lovar XD har tyvärr inga bilder på datorn så får kompensera det i framtiden så jag inte har en sådan där tråkig blogg, med inga bilder XD för vem orkar egentligen läsa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0