Cynism, HAMBURGARE, the big bang theory
2011-09-21 / 19:45:44 / Allmänt

Efter att pluggar majoriteten av dagen har jag kommit fram till att det mest återkommande gemensamma draget i att vara journalist är att vara cynisk. whooopie!
Men men nu ska vi inte hänga upp oss på det och vara ännu mer cyniska än vad sitautionen kräver utan raskt gå vidare till att jag idag gjort hemmagjorda hamburgar åh sååååååå goda de blev! Helt otroligt lyckade mycket godare än köpta och att jag lyckades helt själv helt otroligt :) nästan lite stolt över mig själv faktiskt ^^
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng men inser att jag ska ha en telefon dejt med min älskling om 20 minuter då vi ska titta på bonde söker fru och skratta åt alla medverkande, låter det inte som en mysig kväll? :) och nu är jag inte cynisk ^^
Så medan jag väntar på min dejt kväll tittar jag på lite big bang theory, saknat de där galningarna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0