Nä är klockan 16:18?
2011-10-08 / 16:27:50 / Allmänt

Insåg precis att chansen att jag skulle hinna till simhallen och simma idag är minimal då de stänger klockan 17...Vart har hela dagen tagit vägen? Mitt mål idag var att plugga 100 sidor och sedan hinna till simhallen och simma men så blev inte fallet då jag än så länge enbart tagit mig igenom ca 35 sidor och precis insåg att jag missa simhallen.



Men vet ni hur skönt det var att simma igår? Det var precis folktomt och jag hade en hel bana för mig själv - LYX!! Det börja också gå bättre i början av veckan orkade jag inte simma mer än 25 m av varje simsätt innan det kändes som om armarna skulle ramla av! jag vet katastrof! Men så blir det väl när man inte hade simmat på så pass länge men igår kunde jag både simma 100 m fritt och 50 fjäril utan att dö (kunde även simma längre rygg och bröst men det är ju lite lättare för då kan man t.ex. andas när man vill) Jag vet att det inte är direkt fantastiskt för någon som har tävlingsimmat en gång i tiden men för just nu kändes det som en otrolig vinst - inte för att det är bra utan att det blir bättre!






Visst ser fåren lite övernaturligt härliga ut? (nej då jag kastar inte om samtals ämne ^^) De blev lite överexponerade men tyckte de så så härliga ut så ni får också se mina höga får haha


Snart är det photoshop veckan !!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Så kul att höra att du börjat simma igen :)det är ju så bra träning . Hoppas du har det bra vi börjar sakna dig här hemma . Kommer du hemåt snart , stor kramis och kämpa på med studierna <3

2011-10-09 @ 18:33:55
Postat av: Emelie

Ja känner att det redan ger träning så det är ju bra :) har det bra men saknar er där hemma och gymmet haha ^^ Kanske kommer hem till helgen då jennie fyller :) Kram på er där hemma!

2011-10-09 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0