Back to where it all began - Back in the water baby!
2011-10-04 / 19:50:22 / Allmänt

Ja ni läste rätt jag har varit och simmat! :D Så himla underbart skönt det var! Helt obeskrivligt! För er alla som liksom mig legat i blöt sedan baby sim är det en speciell känsla av att bara flyta fram genom vattnet, tack Kalmar Äventyrsbad för era bra priser så till och med studenter har råd att gå att simma ! :D


Mest positiva med simhallsbesöket:
- de hade erbjudande så man fick gruppträning för samma pris som bara simningen så nu kan jag gå på crosstrainerpass, Aqua, Bodypump, aquazumba, bodybalance, spinning, core, gympa, bodystep och box för samma pris som jag bara räknat med att kunna simma för whooohooo!


Mest pinsamma med simhallsbesöket:
- tänkte att jag skulle testa och simma lite fjärilsimm och se hur mycket som fortfarande sitter kvar, det satt kvar om än att det inte gick lika fort som det brukade göra "på den gamla goda tiden" men iaf när jag tagit mig igenom 25 m och tittar upp står hela gruppen av de som tävlingsimmade på banorna bredvid och bara tittar på mig *PINSAMT*


Mest negativa med simhallsbesöket:
- när jag simmat klart gick jag ner i vågbasängen bara för att testa lite innan jag åkte hem, tror ni inte ryggen bara knakar till? och börjat göra ont igen efter hela tiden när jag simmat vare bra


Det bästa med simhallsbesöket:
- JAG ÄLSKAR ATT SIMMA!!! Ni kan räkna med att om ni kommer till kalmar och jag inte är i min lägenhet kan ni nu med största sannolikhet hitta mig i simhallen!


I'm Back in the water baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0