Fågel Fenix
2011-01-23 / 02:14:43 / Allmänt

Nu har jag inte bloggat på så länge att jag har massvis att blogga om, såvida jag minns det då det faktiskt kommer till att skriva ner det. Det är lite komiskt att jag sluta blogga för jag inte hade något intressant att säga och just nu känns det som jag har så mycket att säga att jag inte vet hur jag möjligt kan få ur mig allt.

Hursomhelst så kommer jag göra ett nytt försök till att blogga nu när jag påbörjar ett nytt kapitel eller vad man säger, eller kanske fortsätter på ett annat? Mitt nya kapitel kommer innebära mera vistelse ute på universitetet och mycket mer tid på gymmet. Hösten blev lite som den blev med inga direkta jobb, skadade revben ( Har ni någon aning om hur svårt det är att göra något med ett skadat revben? När det var som värst kunde jag inte ens hålla i ratten då jag körde bil, eller hålla i ett glas vatten eller skriva ett längre inlägg på bloggen.) osv.

Men för er som undrar kommer jag fortfarande vara samma person, seriously, hur skulle jag kunna vara någon annan?

I Am The One and Only - Nobody I Rather Be


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Emelie är tillbaka!! Me like :D

2011-01-23 @ 21:02:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 20:25:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0