Spy, tjuta och gå därifrån
2010-09-15 / 22:25:25 / Allmänt

På träningen idag kände jag mig som en av de där i biggest looser som bara vill ge upp fast de vet att träning är bra för dem så orkar de fan inte mer utan vill bara lägga sig ner och skit i det. Det är inte ofta jag känner mig sämst på ett träningspass, men idag kände jag mig det till 90% av tiden och det är utmattande! Och sedan att det var det värsta träningspasst någonsin gjorde det hela inte lättare. Fy fan. Jag ville bara spy, tjuta och gå därifrån!

Men efter en övning som faktiskt gick bra som flera hade problem med kändes det betydligt bättre igen och då gick träningen lättare :)

Som läget är nu skulle jag inte bli förvånad om jag får temporär förlamning som kan drabba en efter ett hysteriskt träningspass, det är bara att hoppas att det inte blir så för jag är inbokad på ett pass tills imorn!



Annars idag har jag hittat på ett eget brödrecept, som fått lovord av både mamma och pappa, när jag bakar eller laga mat vet man aldrig vad jag hittar på för det är aldrig detsamma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0