Skit snack och en bild från kreta
2010-09-14 / 21:31:50 / Allmänt



Det är nästan inte så jag vill blogg idag bara för att då trycks inlägget jag skrev igår ner ett snäpp och det vill jag ju egentligen inte, för tycker faktiskt att det var riktigt riktigt bra skrivet och har ju inte fått någon som säger emot mig, så då måste det väl vara korrekt? ^^

Så vad har jag gjort idag? Somliga skulle säga inte ett skit, men jag vet bättre! Huvuddragen består i strykning och spinning (+ illamående men det vill ni väl inte veta?)

Ikväll har jag till och med varit så duktig att jag har gjort ett schema för morgon dagen så jag ska hinna med allt, det är inte allt för mycket, men om man skriver ner det känns det mer som att man faktiskt måste ta tag i det XD

Nu har min huvudvärk tagit överhand så jag lämnar bloggen och så hörs vi imorn, om ni inte läst min politiska analys så passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0