"morning sickness"
2010-09-20 / 11:20:44 / Allmänt

Idag var en dag då man inte kunde sitta och njuta av frukosten tillsammans med tidningen, för nu är det klart att SD tagit sig in i Sveriges riksdag. Det är ju så man blir illamående. Och då menar jag verkligen att jag fick ett fysiskt illamående! Kunde knappt få i mig i resten av frukosten, då är det väl något som inte är riktigt som det ska?

Sverigedemokraterna är större än både vänstern och kristdemokraterna.

Jag skulle faktiskt till och med hellre sett att alla de sverigedemokratiska mandaten gick till moderaterna.

Frågan är nu hur frågor ska hanteras i riksdagen, då Sverigedemokraterna har vågmästarrollen. Kanske blir det en ny Lotteririksdag, det var ju ett tag sedan sist så nu är det kanske dags igen, för del 2.

I den perfekta världen (enligt mig ;)) vore det bäst om under den kommande mandat perioden att de rödgröna och alliansen sammarbetar för att stänga ute SD.

Nä, nu orkar jag inte med mera politik, observera att socialdemokraterna vann i åtvidaberg med 45,4 % och att SD här fick bland de lägsta rösterna i Östergötland, det kan vi i allafall glädjas åt!

Tänk bara så bra det blivit om alla i hela Sverige röstat som i kommunvalet i  Åtvidaberg! :)


Nu ska jag återgå till mitt bakande, vad det blir idag? Det märks inom kort har även hunnit med ett möte på Vikariebanken, här är man effektiv!

Kommentarer
Postat av: Emma

är du inskriven nu? :D

2010-09-20 @ 12:05:48
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0