Jetlag
2010-09-13 / 14:14:57 / Allmänt

Är en ganska så bra beskrivning på hur jag har känt mig de senaste dagarna, fastän resan från flygplatsen gick helt lysande mitt i natten så har trötthetsvågorna tagit ett fastare grepp om mig sedan dess, kanske är det för jag känner mig lite krasslig? Eller så saknar jag helt enkelt bara solen



Gårdagen började bra, var hyfsat pigg så följde med mamma och pappa till loftahammar, för att kolla till stugan, det ledde till lite golfspelande och svampplockning. Golfen gick sådär igår för det var 2 tjattertanter som hela tiden var precis vid oss och skrek i och hade sig att koncentrationen låg långt ner på minusskalan men vi pushed-through och det gick hyfsat.




Kantarellplockningen gick också bra, inte lika mycket som sist, som tur väl var för då hade vi nog svimmat där i skogen, sa jag förresten att det var nära att jag svimmade där`? Mitt ute i skogen, som längst bort blir jag helt snurrig i huvudet, vet inte var jag går och ser inte den ojämna marken så mamma fick ta och trycka i mig lite björnbär som jag för det första egentligen inte ens gillar. Men tack vare dem så kunde jag hålla mig vid medvetande tills vi kom ur skogen. PUUUH! Väl i bilen slängde jag i mig en liter vatten innan bilen startat, efter det mådde jag mycket bättre, om än trött...

Likaså idag står tröttheten starkt men hoppas piggna till till spinningen ikväll, för jag saknar träningspassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0