Almirida <3
2010-09-11 / 14:55:23 / Allmänt

Nu (klockan 05.11 i natt) är jag hemma igen efter en helt fantastisk underbar resa till Kreta, Almirida tillsammans med underbara vänner.


Vädret vi hade denna vecka var helt underbart, man tror inte det är möjligt att ha så bra väder som vi haft, men vi hade det! Jag tyckte vi skulle ha gjort en film denna vecka som kunde heta "Vi hade i alla fall tur med vädret 3" men som Anton påpeka det är inte bara vädret vi haft tur med utan i stort sett allt, förutom förkylningar, men jag klara med :D

Tillbaka till vädret vi hade uppskattningsvis sammanlagt moln 10 minuter på hela resan, det ni ;) Skapligt skönt kan jag meddela ! Varmt i luften, varmt i vattnet och väldigt varmt i sanden, jaa det var helt perfekt :P

Ska inte berätta allt nu på en och samma gång för då kommer det bli långtråkigt för er att läsa och långtråkigt för mig att skriva haha något säger mig att man inte skriver de absolut bästa blogginläggen efter knappa 5 timmarsömn, huvudet känns inte med mig det minsta så om jag vaknar till sen får ni nya uppdateringar.

Då ska ni få höra om:

Vår båtutflykt

Emelie i Limeträden

Första gången jag smaka RAKI!

och mycket mycket mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0