Afrikanskdans i all ära men det var inget Spinningpass!
2010-09-27 / 23:12:34 / Allmänt

Spinningabstinens right here baby! Kollade efter platser till Spinningen nu ikväll precis hela dagen idag, tror ni att jag hittade någon? Nä självklart inte... Lite surt, eller mycket speciellt då det sedan visade sig att det inte var fullt på passet!

För min del blev det Afrikansk dans, det var väl roligt, men det kändes inte som det gav något, speciellt inte så mycket som ett Spinningpass då man konstant ligger på gränsen till utmattning, det är så det ska kännas att träna! :)

Var också ute och gick en sväng med anton nu på kvällen och snacka lite skit, alltid lika trevligt :P



Har som sagt min gamla dator så här för ni en gammal goding bild ^^ Var vänlig se inte direkt mot mitt hår, bestående skador kan uppstå!


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

WAHAHAHAHAHAHAHAHA



Usch så jag ser ut på bilden:O

2010-10-03 @ 12:52:04
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0