vad fan hände med grey's anatomy igår?
2010-10-07 / 13:16:41 / Allmänt

Var det bara jag som störde mig något otroligt på hur fel allting var??

Alex har gått tillbaka till att vara en fullständig skitstövell

Derek har gått från att vara den mest stabila till en "adrenalin junki"

Christina har slutat bry som om operationer och gifte sig med Owen bara för att aldrig behöva vara ensam.

Bailey är rädd och nervös and that's so not Bailey

Hysteriska "intern" som alltid är hysterisk har gått till att vara ännu mer hysterisk stör mig något fruktansvärt

Lexie inlagd på psyket!

I min mening var Meredith den enda som var normal och stabil och det är väldigt förvirrande för det brukar hon inte vara. Hon rationaliserade.

Men tycker att Alex och Derek ska ta sig i kragen annars kommer jag inte tycka om den här säsongen av grey's anatomy.

Kommentarer
Postat av: Jennie

oj...

2010-10-07 @ 13:20:49
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0