Idol - utröstning, lookalike och juryn på fortet
2010-10-08 / 23:56:49 / Allmänt

Idol.

Ja, vad ska jag säga om idol egentligen.

Ni som känner mig vet väl lite eller ganska så mycket om min musik smak vid det här laget så då kan ni föreställa er att jag inte riktigt gillade att Linda och Sassa hängde löst. Linda, Sassa, Jay och Elin är mina favoriter i Idol i år och kan med stor säkerhet sagt att om Linda åkt ut inte sett vitsen med att fortsätta se Idol, för jämfört med henne är resten faktiskt ganska så tråkiga ^^

Så jag är väldigt glad att Linda är kvar en vecka till :)

Någon mer än jag som tycker att Minnah är väldigt lik den amerikanska skådespelerskan Mandy Musgrave?



Eller det kanske bara var jag som tyckte det man vet aldrig liksom var mina tankar vandrar, fick också en rolig idé under programmet idag, tänk om juryn skulle vara med på fångarna på fortet! Vem av dem skulle få mest panik och av vad? Smutsen, spindlarna eller aktiviteterna? Väldigt intressant tycker jag och tycker tv4 ska ta reda på det !

Nu lyssnar jag på Primo Victoria blandat med You ought to know med Linda Varg som oavsett vad Juryn sa var grymt bra i mina ögon och öron :)

Avslutningsvis kan jag bara säga att jag gärna hört mer av Sassa i Idol för tycker hon är otroligt cool!

Nu lämnar jag er denna fredagkväll och ska sova mig frisk tills imorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:15:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0