Sömnlöst och stresslöst
2010-10-04 / 14:18:23 / Allmänt

Back at the blogg here än så länge har jag varit nere på kommunen och lämnat in de sista papprena på kommunen för vikariebanken som hade missats. Det löste sig på några sekunder så nu är jag så gott som inne ^^

Efter kommunen bakade jag lite bröd, med ett nytt recept jag hitta på, om jag får säga det själv blev det riktigt gott och ännu bättre det är riktigt nyttigt ;)

Tyvärr är jag fortfarande fruktansvärt trött och har problem med att sova, men i natt sov jag nästan 7 timmar i alla fall så det är ju bättre och nära bra, men är fortfarande jättetrött sedan förra veckan då jag max sov 5 timmar per natt och det tar väl ett tag att återhämta sig ifrån antar jag. Har inga egentliga stressfaktorer så jag borde kunna sova, jag borde kunna sova lysande.

Varför jag inte kan sova återstår att se ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0