Purple up!
2010-10-20 / 11:34:44 / Allmänt



Chockerande nog hittade jag en lila tröja i min garderob! Den var bara lite för liten men men sådant kan man leva med då man bär den för en så bra sak ^^ Och om ni undrar hur fan mitt hår ser ut på bilden så ser det ut precis så som jag vill att de se ut och mamma jag ska inte borsta det! XD

Blev faktiskt så inne i det här att klä sig i lila att jag till och med tog på mig mina lila björnborg trosor, det ni!



Så blir det då man hittar en bra sak att klä sig för ^^

It's okey to be gay - erkänn bra slogan? :P

Om ni som jag klätt er i lila idag feel free att kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Emma

fan glömde, får byta om nu xD

2010-10-20 @ 16:59:25
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0