Min älskling är äntligen hemma, det ni!
2010-10-01 / 18:20:55 / Allmänt

Min älskling är äntligen hemma igen och då pratar jag självklart om min dator, min lilla söta dator, vad trodde ni va? ^^ Efter den varit inlagt en tid har den nu kommit hem och vi får hoppas att den fungerar som vanligt så den inte behöver åka tillbaka, för en stor klumpig dator är inte lika bra som en liten och nätt en, så är det helt enkelt.

Just det! Ni som läste mitt senaste blogg inlägg kanske undrar varför jag stannade mitt i en mening och värre än så mitt i ett ord, men som sagt, det var kaos på msn, så mycket kaos att jag trodde jag skrivit klart inlägget så när jag äntligen kom tillbaka till bloggen klickade jag bara på publicera XD

Idag har jag hittat en ny låt som går verkligen hela vägen in, den heter Stay, känslan man får av att lyssna på den är helt otrolig så, tänkt dela med mig den med er alla här

Vad tyckte ni om den? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0