Hyper koreografering, bakning, strykning, spinning och första bokningen på Vikariebanken
2010-10-05 / 16:37:12 / Allmänt

Dagen tog sin början med att försova mig, och upptäckte att jag skulle träffa Anton om 13 minuter, riktigt riktigt lysnade så stressa i mig frukosten och klädde mig och sprang iväg. Tror tajmingen blev hyfsat bra i alla fall för kom nyss efter Anton hehe

Väl där hyper koreograferade vi dans och på ca 30 min hade i gjort klart dansen och så blev det ca 30 min snacka skit innan vi bestämde oss för att vara klara och om jag får säga det själv är dansen riktigt riktigt bra :) med nästa dans när jag kom hem gick det sämre för upptäckte det är svårt att göra dans till en låt man knappt hört så satte mig på att istället lyssna låten till att börja med hehe

Under tiden bakade jag bröd, blev mycket godare idag och nyttigare till och med, strök lite tvätt, skrev lite på vatikanens demon som veckans kapitel av snart dyker upp här på bloggen.

Nu tar jag det bara lite lugnt för snart ska jag på spinning - whoohoo! :D förstår inte hur man klarar sig utan spinning!

Ikväll ska jag också tvinga mig själv till att sova tidigt, hur det nu ska gå, för imorn har jag min första bokning på vikariebanken och börjar kl. 08.00. , nu åtestår bara problemet vart ska jag imorn? och vad fan gör man på en förskola??? XD

Det löser sig nog, hoppas jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0