Greys, slem och TDS
2010-10-14 / 21:45:27 / Allmänt

Visst var Grey's anatomy avsnittet igår bra mycket bättre än förra veckan? Karaktärerna kändes iaf mer som vanligt tyckte jag och det var ju skönt :)

Annars är det väldigt slemmigt i halsen på mig så det är lite jobbigt men men är trött på att vara sjuk, blev inte så bra att jag jobba på dagis för över en vecka sen, för har varit sjuk sen dess... Imorn ska jag vara på allé istället och hoppas på att de inte smittar ner mig med något för orkar inte med att bli sjuk igen, inte för jag är helt frisk men vill inte få feber och sådan skit igen, så vi håller tummarna för att de kommer att gå bra!

TDS träningen var ju kul och vi äger ;) men vi fick ju en oväntad publik som kanske inte riktigt passade in på vår målgrupp riktigt ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0