Givakt!
2010-10-06 / 23:05:22 / Allmänt

Hör och häpna men har faktiskt jobbat idag, inte hemma med att stryka eller bakat bröd eller whatever utan faktiskt jobbat, på en arbetsplats och kommer att få lön för det! Vikarierade på sandtagsskolans förskola och det gick faktiskt mycket bättre än väntat. Alla barnen var så söta :)

Så vad tyckte ni om första officiella kapitlet igår då? Jag är medveten om att beserat på det kan det verka som det är låg kvalité på resterande romanen men kan säga att graden av seriöshet varierar beroende på kapitel och ur vems perspektiv det är skrivet.

Dansträning, gick bra! Till en början XD och efter en och en halv timme gick det bara mer och mer skit tills det stod still.. Till sist var det bara Hanna som var motiverad och faktiskt dansade, vi andra följde bara med som yra höns, iaf kändes det så för mig i min hjärna och har ingen aning om hur jag hamna i att göra givakt hela tiden, det är ett mysterium.

Nu ska jag väl snart försöka sova även om chansen är minimal att jag faktiskt lyckas...


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tyckte det var jättebra emelie :D

2010-10-07 @ 21:53:45
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0