En kväll med väldigt mycket Patrick Dempsey
2010-10-31 / 10:54:03 / Allmänt

Wow idag gick det att logga in på bloggen igen ^^ det gick inte i fredags och inte igår men nu gick det, i fredags skulle jag ju skriva ett grattis inlägg till min lillasyster som fyllde 18 men det gick inte så det kom på bdb istället, samma namn, annnan kanal hehe.

Gårdagen började med en promenad med emma och anton, vi hamna nere på torget och där var det visst höstmarknad, har inte varit på en sådan på säkert 10 år, de har inte ändrats så mycket faktiskt! Vi var inte där så länge utan vi var rätt effektiva, för hemma skulle vi Styla Malin! Emma ordna med sminkningen, jennie med håret och jag var deras personliga assistent och försåg dem med tårta, vindruvor och ananas under processen, för bilder på färdiga resultatet kolla Jennies blogg www.jengucci.blogg.se

Kvällen slappade vi vara, väldigt skönt, vi börja med att se filmen Valentines Day som jag viljat sett något otroligt länge!




När den filmen var slut passade mamma och jag på att se Made of Honor också så det blev väldigt mycket Patrick Dempsy den kvällen



Upptäckte också igår att den irländska fästmannen är DR HUNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0