Vem var Lady Gadiva?
2010-11-17 / 16:30:00 / Allmänt

Läs igen de står inte Lady Gaga, utan Lady Gadiva ^^

Om ni inte vet det så är det lugnt för jag hade inte den minsta aning själv heller, jag som är besatt av historia och pluggat det till och med på universitetet och när jag inte pluggar det läser jag om det, för jag gillar historia, men jag hade inte den minsta aning om vem Lady Gadiva var. Utan fick lära mig det av en tv serie!

Vet ni vem Lady Gadiva var?

Hon var den första kvinnan att stå upp för sig själv och för andra och visa att kvinnor behöver vara med och bestämma. Hon kämpa för det hon trodde på med alla medel tillgängliga.

Vi borde veta, Alla borde veta vem Lady Gadiva var.


Kommentarer
Postat av: Sanna M

Jag håller med! Fast visst hette hon Godiva, och inte Gadiva?

2010-11-17 @ 19:51:14
URL: http://shakta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, hon hette Lady Godiva.

2010-12-20 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0