God morgon god morgon!
2010-11-06 / 09:30:00 / Allmänt

God morgon alla glada! Nu har jag försökt mig på ett tidsinställt inlägg bara för att jag ska hinna med allt jag ska hinna med idag och tro mig det blir stressigt ^^

Till att börja med ska mamma och jag kanske göra något med mitt hår, vad får ni se ni som ser mig på kvällen och för er som inte ser mig kommer det nog komma upp på bloggen om det blir något att ha :P

Efter det ska jag nog hinna klämma in en dusch, eller kanske före men skit samma det är ju inte det viktiga egentligen när jag ska duscha, huvudsaken är ju att jag duschar eller hur?

Haha duscha måste jag innan nästa steg i alla fall annars kommer dt gå lite åt skogen med nästa förberedelse  och efter den förberedelsen ska jag till Emma (stillunwritten.blogg.se) för att få en sminkning för kvällen, det blir spännande och se hur det blir, inte att jag inte litar på Emma men jag hade en liten galen idé som Emma också var på samma plan med så det blir nog lysande ^^

Någon gång under dagen ska jag också försöka ta mig i mina kläder och hur det går blir riktigt spännande och får kanske i värsta fall ändra lite på utstyrseln, men det blir nog bra :P

Om jag inte hinner blogga så vet ni nu lite vad jag ska hitta på ^^ och om ni undrar varför jag hittar på lite galenheter är det för ska jag på Halloween fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0