Glömska, sammanfattning och Dobby
2010-11-23 / 20:17:30 / Allmänt

Bloggen var det ja! Vet inte riktigt hur jag bär mig åt men på någotvis glömmer jag hela tiden bort att jag har en blogg inte alls så bra kanske ...


Helgen
I lördags spenderades dagen bort hos Hallbergs med först mat och tårta med deras släkt och familjevänner, väldigt gott och trevligt.
På kvällen var Anton och Emmas "39" års fest, som tog slut alldeles för fort ;) Hade väldigt trevligt :) Man skulle även vara utklädd till något man kunde koppla till anton och emma, jag var Harry Potter (bild kommer upp senare), för Emma tycker inte om Harry Potter alls va? ^^


I söndags var jag väldigt snäll och bjöd med mig mamma och pappa på Harry Potter and the deathly Hollows part 1, det var den första HP filmen jag från början till slut tyckt var riktigt bra så den fick riktigt bra betyg av mig och så fort den tog slut ville jag se nästa direkt! Jag blev insugen i den bubblan som normalt sett bara brukar ske då jag läser dem men nu lyckades även filmen fånga mig

Man kan ju inte annat än att Älska DOBBY!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill på fest snart igen. Men fan inte hemma hos oss. xD

btw...

DOBBBBBBBYYYY! </3

2010-11-23 @ 20:58:40
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0