Dansmatta, gymmet? och P!NK
2010-11-24 / 17:16:07 / Allmänt

Då abstinensen för att träna försvunnit det är då man vet att det absolut är dags att ta sig i kragen och börja igen. Men det är inte lätt då revbenen är som de är och inte helt hundra, men nu är det dags att försöka i alla fall...
Började faktiskt idag lite lugnt med dansmatta 40 min, inte den mest ansträngande träning men det var fullt tillräckligt, nu ska jag snart på dansträning också så det är bara att hoppas att jag inte förvärrar revbenen mer för imorn har jag tänkt att gå till gymmet!

Nu är jag inte galen som ska träna med "trasiga" revben ska bara dansa med högra sidan ovanför midjan på dansträningen och på gymmet imorn ska jag bara träna på cykeln med ryggstöd och kanske på gåbandet det är nog bara det som går.

Det blir intressant att se ^^

Någon som missats P!NK:s nyaste låt?


Kommentarer
Postat av: Emma

emelie på måndag börjar jag och Lovi vårt nya liv, träning varje tisdag och lördag och helst flera dagar. men tisdagar och lördagar är måste dagar. är du på? ;)

2010-11-24 @ 22:39:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Ida

Haft en fin dag? :)

2010-11-24 @ 23:55:57
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0